2010

2010.év

2010. január 24., vasárnap

2010... uj csalad...

Nem volt tul egyszeru az elmult idoszakom...de tul vagyok rajta. A regi csaladomnak mint utobb kiderult ,csaladi problemai voltak ,vagyis a szuloknek egymassal,tudtam en hogy lokottek,na de hogy en huzom a rovidebbet az egeszbol,arra azert nem szamitottam.Host anyam elutazott a gyerekekkel a nagyiekhoz par napra...host apam nem ment veluk.En mehettem vegre a lanyokkal kicsit bulizni,mire 2 nap mulva hazamentem,apuka otthon punnyadt.Szobamba fel ,rendbe tettem magam...majd jon anyuka tele -azonnal hagyjam el a hazat ,vigyem a kocsit,mert apuka veszelyes ne maradjak egy hazba vele !! Ennyi. Alig ismerem,folyton melozik,ha belegondolok nem is tudom ki o.Na ,de akkor is MI VAN?..konyorgom szenteste ejjel van,hova menjek.... rendesen beszaratott,fogtam a laptopom,beultem a kocsiba es kerestem egy lanyt aki befogadott az ejszaka kozepen. Ja, persze a kedvenc ,szoke, brit-em errol mit sem tudott,mert hazautazott az unnepekre.Csak kicsit ereztem rohadtul egyedul magam a vilagban...
Masnap bekoltoztem a kordinatoromhoz,es elcuccoltam a csaladtol,apukaval kozben 5 percre taliztam..fogggggalma nem volt mi tortent. Anyuka azota se jott vissza a nagyitol ,log penzel meg a vadi uj borondommel,amit kolcsonkert. Huuu...nem is irok errol mast,azt hiszem... Talan majd kesobb. Erdekes az aupair elete,...mert sok dilis amcsi no van.
Szerencsere ,nagy nehezsegek aran,de maradtam NJ-ben, az uj csaladban 2 nagy sracom van,a lany 13 eves lesz,a fiu 15 . Nyugi van,annyira jo,mar nagyon ramfert.Kocsim lesz mar a heten,csak hat az elozo lany osszetorte es meg csinaljak,hurcolnom kell a sracokat,meg kajat fozni nekik vacsira...ennyi. Annyira jo szakacs vagyok...ezt mondta a kiscsaj,,,hallod anya!!!
Keresem a sulikat,a heten irtam mar tesztet is .
Megyek egy matek tesztre is nem sokara ...mert kell egy COLLEGE!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Tökjó, hogy írtál. Remélem, most már mindig fogsz :). Mindenki story-ja érdekel(ne), még így ismeretlenül is. :)

    VálaszTörlés