2010

2010.év

2010. február 18., csütörtök

Ha nem kerulok be egy osztalyba vegre,biztos megorulok

Mostanaban az egesz eletem egy baromi nagy rohanas. Mint emlitettem probalok bejutni a collegeba, amint ezt mar tudtam onmagaban ez egy baromi nehez folyamat, de eddig fogalmam sem volt, mennyire is bonyolult ez igazabol. Kezdve a rengeteg papirmunkatol, a folyamatos suliba jarasig, de hogy meg mindig ne legyek beiratkozva egy orara se?.. aztan osszeegyeztetni az eszmeletlen aupair beoddal. Nekem halisten van idom visszamenni a suliba minden nap... oke, kicsit uncsi es mar nagyon elegem van abbol, hogy nem jutok egyrol a kettore es meg mindig nem vagyok bent egy oran se. Nem is az a baj,hogy lemaradok valamirol,mert elkezdhetnem szeptemberben is oket, de az aupair evemhez kell 6 credit es a folyamatos koltozesek miatt 6 honapot vesztegettem el suli nelkul, mar nincs csak 6 honapom, viszont 6 creditet kell letenni. Persze a mostani regisztraciot lekestem es mar csak nyari kurzusok maradtak.
A hostcsaladomnak nem felelt meg az elozo college orabeosztasa a nyarra,ezert a hostanyam ajanlott egy masik sulit, ami baromi szep.A campussal egyutt van, es kozepen mintha egy kicsi park lenne, az epuletek nagyon szepek,olyan mintha egy kastely lenne az erdo kozepen, imadom ahogy kinez. Elmentem persze,hogy lecsekoljam. De az elozo suli masik tesztet csinaltatott velem es nem fogadtak el itt az union college ESL test,amit tettem.Igy tettem egy masikat. Minden jo lett,kiveve a nyelvtan, de a pasi nagyon jofej volt azt mondta,hogy o tudja, hogy tudnam jobban jojjek vissza kesobb es tegyem le ujra azt reszt ...
Ja, csak aztan lesett a ho es a sracok nem mentek suliba,mert hat az elet megall,ha esik a ho... Sulik,munka helyek bezarnak es senki nem megyek ki a hazbol szoval beszorultam a hazba. De hetfon elmentunk snowboardozni. Itt New Jerseyben nagyon sok ilyen hely van, a kiraly,hogy 1 orara mar olyan hegyet talalsz, es a masik, hogy 1 orara mar megtalalod az oceant is. Nem kiraly? Szoval, Ian a kissracom nagyon jol snowboardozik es vele volt a haverja is,anyuka elhuzott sielni, ketten maradtam Amandaval, persze a kiscsaj snowboardozni akart,meg soha nem csinalta, az en tudasom se volt semmi, nem jutottunk le a kezdo hegyrol csak 40 perc es 30 eses utana. 10 roundot mentunk az 400 perc es 300 eses... Na jo, a vegen mar nem estem annyit es arra is rajottem,hogy melyik labammal tudom iranyitani a boardot jobban, de nap vegre mindketten megvoltunk halva, csuklo, terd, segg ,kepzeljetek masnap meg a nyakamban levo izmok is fajta,mint allat, valoszinuleg a sok esestol.Ma csutortok van es hetfon voltunk ott es most erzem a fajdalmat par helyen.
Voltam a suliban is tegnap letettem a nyelvtan reszet a tesztnek ujra, annyira jol sikerult, hogy atmentem az egesz ESL-en ( English as second language), mondtak,hogy menjek vissza, amint raerek es felkeszultem tenni egy accupacer tesztet, ezt a tesztet mindenkinek lekell tenni, aki college-ot valt es nincsenek hozott creditjei, vagy meg soha nem jart suliba itt vagy ilyen esetben mint nekem. Megvolt,de eppen hogy ,nem lett olyan,amilyet akartam szoval majd megyek vissza>csak addig meg tanulok...
Na megyek mert megkell kostolnom a paradicsomlevesemet es elkell keszitenem a lasagne-t is. Tiszta szakacs vagyok... De imadjak a foztom... multkor marhaporkolt volt,isteni lett... Kesobb....

1 megjegyzés:

  1. Szia! Ha szeptembertől járnál suliba, akkor még maradhatsz kint? Ez
    hogy működik? És akkor 3. au-pair évet kezdenél, vagy vmi mást
    dolgoznál, vagy csak suli? Írnál erről? Mert nem ismerem ezt a
    rendszert, de érdekel :).

    VálaszTörlés