2010

2010.év

2010. május 18., kedd

Ezt a bejegyzest nagypapamnak ajanlom....mivel szorgalmasan varja az infokat rolam....SZIA PAPA!!

A college -ba valo bejutast inteztem folyamatosan.....hogy miket azt most meg babonabol nem irom le, de amint veglegesen megtudom,hogy minden oke igerem, ha erdekel valakit,szivesen irok reszletekrol,de kb.2 honap mire a hivataltol valaszt kapok.
Ugye, augusztus kozepen letelik a 2 aupair evem,ezert a crediteket ami ehhez szukseges ossze kell szednem.Marc.-ban voltam Long Island-en,egy hetvegi kurzuson,ami egesz turheto volt,de valamiert megszuntetik ezeket,pedig ez egy egyszeru modja volt a creditek megszerzesenek.Nyarra kereshetek meg egy kurzust...hogy meglegyen mind,igy teljesitem az aupair eloirasokat.
A csaladom tovabbra is nagyszeru,a kiscsajom meg halali.Nagyon imadom!
Apuka, par hete mikor is ujra probaltak a "robbantgatni a terroristak",szerencsere elkaptak oket,szoval apuka kioktatott,hogy mi a teendom ha o telefonal nekem ,hogy veszelyhelyzet van,azonnal hagyjam el a varost a gyerekekkel egyutt. Fiokban a menekulesi utvonal,penz leirva merre ,hogyan ,meddig. Ne torodjek veluk a szulokkel,majd jonnek ha tudnak utanunk.Kicsit kiakadtam magamban,de megnyugtatott ,hogy ezt halalosan vegyem komolyan itt New York kornyeken,ez van. Mondom okes,nem is szartam be !!!
En ,a tobbi aupairral ellentetben nem jarok kirandulgatni,mivel gyujtom a penz a sulira....,meg az ocsemnek segitettem,aki a Washington allambeli -Touchet-ben toltott egy kozepiskolai evet...
hamarosan vege a tanevnek es o megy haza. Sajnos nem tudtunk talalkozni,de majd bepotoljuk !!
Ezt csak azert irtam le,mert valoszinu nem tul szorakoztato,hogy nem tudok beszamolni semmi lelegzetelallito elmenyrol ,hogy hol ,merre jartam.
Ez itt maga az ELETEM KEZDETE...egyenlore szamomra ez a legfontosabb....persze jol erzem magam kozben ,nem panaszkodhatok,szeretem AMERIKAT.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Én is mindig várom az infókat, annak ellenére, hogy nem ismerjük egymást :). Kíváncsi vagyok a majdani fejleményekre! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Szia, izgalmas olvasni, hogy mi történik Veled. Remélem minden úgy sikerül, ahogy szeretnéd!! Vigyázz magadra és sok szerencsét!
    Kata
    Ui.: Anya néha még most is emlegeti, hogy általánosba fejenvágtalak egy könyvel :P:)

    VálaszTörlés