2010

2010.év

2010. június 9., szerda

Szeptembertol ....College

Remelem nem csesztem el nagyon az olvasottsagomat....vegul is nem sok kommentet kapok,na jo nincs min csodalkoznom,tudom ritkan irok.
Taborosi Katinak...konyv?...hat... nem igazan emlekszem,de hat mi nem is igazan mukodtunk egy hullamhosszon azt hiszem,de orulok hogy olvasol.
A nagy hirem: 36 honapot maradhatok...elvegezni a collaget. Nagyon boldog vagyok,hogy ilyen siman sikerult,alig tobb mint egy het alatt valaszt is kaptam a hivataltol.A sracaim nagyon orultek,hogy veluk maradok.
Azt hiszem nem erdekel senkit,hogyan jutottam idaig,mert hat az utalast megtettem az elozo bejegyzesembe,arra ha esetleg valaki erdeklodik valamirol akkor leirom.
Szep, meleg nyari napokat mindenkinek, en mar sajna leegtem az elso napozaskor .

7 megjegyzés:

  1. Szia! Én már mondtam, és most is mondom, hogy érdekel. :) Annak ellenére, hogy ismeretlenek vagyunk egymásnak, szurkoltam, hogy sikerüljön. Gratulálok! Minden részletet szívesen elolvasok, ha leírod. ;) Biztos, elfoglalt vagy, de tényleg írhatsz többször is, ha úgy adódik. Mióta kint vagy, olvasom a blogod :).

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! :) Örülök, hogy sikerült, ügyes vagy! :)

    KÖnyv: 3.-ba vagy 4.-be lehetett, mögöttem ültél, és már akkor sem tudtál sokáig csöndbe maradni, én meg már nem bírtam, hátra fordultam és fejbevágtalak egy könyvel.Azt hiszem innentől kezdve nem jöttünk ki túl jól!

    VálaszTörlés
  4. Szija Dóri!

    Nehogy abba hagyd az írást!!!!Sokan olvasunk!!!Sokan kiváncsiak vagyunk a sikereidre!!!!

    Judit

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    tényleg nagyon el vagy tűnve, gratulálok a college-hoz, és hogy további 3 évet az USA-ban tölthetsz, ez nagyon szuper!!
    Én is kiváncsi lennék hogyan intézted el, és mik kellettek hozzá, no meg az hogy most is a családodnál laksz?? vagy kerestél vmit?? mesélj!! Mizújs az angol fiúcskával? :)
    Nálam, minden oké, élvezem a California-i meleget és tanulom az amcsi szlenget! :) A sulim kezdődik következő hétfőn, már alig várom! :)
    Szóval, várom én is a beszámolódat, remélem hamarosan felbukkansz!
    Sok Puszi
    Zsu :)

    VálaszTörlés
  6. Azt hittem korábban, hogy írni fogsz. Úgy gondolom, van akit érdekel. Néha benézek ide... De sajnos semmi újat nem látok. :(

    Évi

    VálaszTörlés